onsdag 22 oktober 2008

Typiskt

Jag vill köpa så mycket nya kläder. Det är så typiskt, nu när man inte har några pengar så hittar man en massa saker. Jag måste skaffa mig ett jobb så att jag får mer pengar. Jag fick en HM-katalog idag, jag vill ha allt, nästa i alla fall. Mössa och halsduk står högst upp på lista just nu. Jag har lyckats glömma min mössa i Söderhamn, så jag har ingen just nu. Det börjar bli kallt nu och då kan det behövas sånt.

Blev ingen träning idag heller. Tråkigt. Jag hatar att missa träningar och matcher. Fast jag får vara med på matchen i helgen ändå. :) När jag skrev till tränaren idag och sa att jag fortfarande var sjuk och frågade om jag fick vara med ändå fick jag som svar: "Klart du ska vara med. Du behövs. Bädda ner dig". Det var lite roligt. :)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek