måndag 20 oktober 2008

Förkyld

Igår kväll kände jag hur det brände i halsen och då förstod jag att jag skulle få ont i halsen. Fast jag har inte så ont i halsen nu, är mest snorig och trött. Jag kanske ha feber också, det känns så. Vi får se om jag orkar gå till skolan imorgon. Jag hoppas det, annars måste jag ta igen den dagen någon annan gång och det har jag ingen lust med.

Idag hände det inte så mycket i skolan. Det kom nån schackgubbe och lärde fyrorna hur man spelar schack. Jag spelade med en kille, jag vann, han blev nog lite sur. Hehe. Sen åkte vi till badhuset, jag fick cykla med dom själv för att min handledare skulle på något möte. På badhuset fick de simma och träna på att livrädda.

Nu ska jag kolla på Warberg - AIK. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ju låta barnen vinna dummer... :P

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek