söndag 12 oktober 2008

Örebro

Idag har jag äntligen hämtat min mobil. Det känns bra. Hehe. Jag har även, äntligen, köpt ett litet paraply som man kan ha i väskan. Det har jag sagt ända sen jag flyttade hit, men det har aldrig blivit av. Vi var in på Ikea också, så klart. Vi köpte lite smågrejer, diskborstar, en kastrull blev det, en gran och så var det nå mer.

För någon dag sen när jag var på min VFU-skola var det en tjej som sa: "Jag måste köpa en ny mobil, för jag har haft den här i (vet inte om det var ett eller två år)". Dom är tio år och tjatar om att dom ska ha nya mobiler. Det är sjukt. När jag var tio år visste jag knappt vad en mobil var. Näe, men jag ville nog inte ha någon i alla fall.

Imorgon blir det bad, jag ska dock inte bada. Hehe.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek