söndag 26 oktober 2008

Lång söndag

Den här söndagen har varit väldigt lång. Det känns som att klockan är åtta nu, men den är knappt sex. Vi har hunnit med mycket idag. Bakat bröd, skrivit klart papret (nästan i alla fall) och bakat pizza.

Imorgon börjar allvaret igen. Börjar halv nio, känns lite tungt att kliva upp så tidigt. På tisdag har vi på GIH nedsatta priser på Team Sportia i Örebro, så då ska jag nog se om jag hittar några nya innebandyskor och så ska jag köpa nå shorts eller nåt. Vi får även GIH-loggan tryckt på kläderna. Väska skulle jag också behöva köpa. Vi får se om jag hittar nån bra. Den jag har nu är nästan helt trasig.

På torsdag är det nollesittningen, det blir nog roligt. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig bara, eller jo, ungefär. Fast skor vet jag inte... Det löser sig nog.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek