fredag 31 oktober 2008

Nollesittning

Dagen började med att Isabella och Elin skulle hämta sin GIH-kläder på Team Sportia, sen åkte vi till universtitetet för att ha seminarie. Seminariet slutade ca en timme innan, klockan tre istället för fyra, det var sagt och det var väldigt bra eftersom jag och Elin skulle på nollesittningen. Vi gick hem till Elins kompis för att byta om och så. När vi var klara var klockan ca halv sex, då åkte vi till Göte, Elins faddergrupps kapten. Där var det rätt mycket folk, en massa människor som jag aldrig har sett förut.

När klockan var ungefär kvart över sju började vi gå mot universitetet och kåren. När vi kom dit fick alla ta en lapp, på tjejernas lappar stod det en låt och på killarnas lappar en artist eller ett band. Jag fick Dressed for success, alltså Roxette. Vi skulle alltså hitta den som hade skrivit låten. Det tog ganska lång tid innan jag hittade honom och det visade sig att han inte var så jätterolig. När vi hade satt oss och skulle äta sprang han iväg och pratade i telefon hur många gånger som helst och när jag försökte prata med honom dog det bara ut på en gång... Annars var det trevligt, rätt rolig underhållning och så. Kanske inte världens bästa mat, men det får duga. :)

Det blev tyvärr inga kort, för jag glömde bort att jag hade kameran med mig.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Var du så rund under fötterna att du glömde bort kameran eller? ;)

Unknown sa...

Haha. Nej, nej. Det var jag absolut inte. :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek