onsdag 8 oktober 2008

Nationellt prov i trean

Idag har jag varit på ett möte med en massa lärare. Det handlade om att det nu har blivit att även det som går i trean ska göra ett nationellt prov, det i femman har även blivit obligatoriskt, som det tydligen inte var förut. Allt verkar bli väldigt individualiserat i skolan, det är lite tråkigt.

Kom precis på att jag inte vet vart min plånbok är och där ligger mitt tågkort som jag ska ha snart, för att jag ska åka till träningen... Leta!

Jag hittade den. Hehe. Den låg i ryggsäcken som jag hade till träningen sist.

På det där mötet i alla fall, så skulle lärarna svara på nån fråga och även vi, lärarstudenter. Vi blev indelade i grupper och skulle säga vad vi hade svarat, vilket var skitsvårt eftersom vi inte kunde nånting. Hehe. Det kändes lite dumt. Men det förstod och det var rätt intressant att sitta och lyssna på deras diskussion.

Träning snart!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek