tisdag 7 oktober 2008

HTML-expert

Jag har nu suttit och hållit på med en massa html-grejer. Det tar nog ett tag innan jag lär mig, men det går framåt i alla fall. Jag skulle helst vilja ha den mall som jag hade igår, men då kunde jag inte få hela röd för jag vet inte hur man gör. Det blev bara typ halva som blev röd och resten var fortfarande grön. Mycket konstigt. Nu har jag i alla fall en röd blogg, som jag ville.

Idag träffade jag min klass för första gången. Dom verkar vara lugna, vilket var väldigt skönt. Jag fick vara med på deras idrott idag, det var två som hade skor. Det är sjukt det. Hur kan kan man ha idrott utan att ha skor på sig? Det flesta sprang alltså runt i strumpor eller barfota. När jag hade idrott fick vi knappt vara med på idrotten om vi inte hade skor och det ska inte mina elever få heller, när jag blir klar. Hehe. Skor tycker jag borde vara ett måste om man ska vara med på idrotten.

Apropå skor, jag vill köpa nya. Tycker mina är så klumpiga. Tyvärr är det ganska dyrt och det finns inte så mycket pengar nu, eftersom jag bara får 2500 i månaden. Jag vet ett par som jag vill ha, men jag vet inte om dom finns i damstorlekar, hoppas.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek