söndag 5 oktober 2008

Tillbaka i Arboga

Ja, då var vi tillbaka igen. Helgen har varit bra, lite regnig bara.

Igår var jag och kollade när Söderhamn spelade, det gick riktigt bra. Det känns som att dom kan bli farliga i år. ;) När matchen var slut och jag och köpte hårfärg, så nu är jag mörkhårig igen. Inte riktigt lika som jag var förut. Det blev i alla fall bra tycker jag.


Idag har jag varit på innebandy igen. Hertsjö - Krokom. Jag åkte med Sigge dit, hon hade typ tusen frågor när jag hoppade in i bilen. Hehe. Hertsjö vann med 7-3, även fast det såg lite darrigt ut i första perioden. Jag saknar verkligen att spela i det laget, det var så roligt... Men det ska nog bli bra i det nya också.

Imorgon har jag min första VFU-dag. Jag börjar klockan elva här i Arboga, så jag får riktig sovmorgon. Skönt.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek