tisdag 21 februari 2012

Tenta: check!

Nu är tentan gjord och det kändes bra, så jag hoppas att det stämmer också. Hoppas på VG faktiskt! Jag hade tänkt att jag skulle bli klar till strax efter tio för att hinna med elva-tåget, men det blev inte så. Strax före elva var jag klar och fick vänta på ett-tåget istället. Det var lite segt, men jag fick i alla fall äta god pastabuffé. När jag kom fram till Arboga blev det en sväng till gymmet. Började med 10 minuter på crosstrainern och sen fick ben och mage sig en genomkörare. Passet blev inte jättebra, men inte dåligt heller. Jag var rätt så trött eftersom jag klivit upp halv sex två dagar i rad nu. När jag kom hem la jag mig i soffan och slöade bara och sen somnade jag en stund, vilket var välbehövligt.

Imorgon är det dags för seminarium igen. Inte så smart att lägga ett seminarium dagen efter en tenta.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek