måndag 6 februari 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Idag var det dags för föreläsning igen och idag handlade det om potenser. Det kändes ganska enkelt, vilket var skönt eftersom det vi gjorde förra veckan, bråk, var lite knepigare. När jag kom fram till Arboga igen gick jag till Ica och handlade lite smågrejer och sen vidare till gymmet. Var supertaggad eftersom jag skulle köra en ny grej idag, men så går det inte att öppna dörren. Det lyste grönt när jag "blipade", men dörren var fortfarande låst. Så surt! Jag gick hem och körde lite hemma istället. Så här såg det ut:

 Tänk att det alltid ska bli något fel på bilderna 

* Hopprep 5 min
- Sumoknäböj 2x15
- Fällkniven 2x15
- Pullover 2x15
* Hopprep 5 min
- Höftlyft med ett ben 2x15/ben
- Rygglyft + snurra något runt huvudet (vet inte hur jag ska förklara) 2x15
- Dips 2x15
* Hopprep 5 min
- Utfall 2x15/ben
- Rygglyft 2x15
- Tricepsarmhävningar 2x15

Jag har kollat runt mycket på bloggar som handlar om fitnessfighten och har tänkt testa deras upplägg februari ut. Egentligen hade jag tänkt springa 10 minuter där jag körde hopprep och jag hade tänkt köra rygg och biceps på gymmet. Men nu blev det så här istället.

Snart ska jag fixa lite här hemma och sen ska vi iväg på visning igen. Hoppas allt blir bra!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek