onsdag 1 februari 2012

5 km löpning

Igår var jag på intervju för Västerås bemanningstjänst och jag tror att det gick ganska bra. Hon ställde en massa frågor om hur jag skulle hantera olika situationer i skolan, bl.a. hur jag skulle göra för att motverka mobbing och hur jag skulle agera om jag misstänkte att något barn far illa hemma. Det är frågor vi har pratat mycket om under utbildningen, så det var inga nya saker jag behövde svara på. Det svåraste var att svara på saker om mig själv. Men nu är det bara att hålla tummarna!


Idag startade jag dagen med en löprunda på 5 km. Det blev ingen kanontid, men jag känner att jag kan springa fortare. Det är just den tredje kilometern som är lite seg, måste försöka hålla tempot där nästa gång. Resten av dagen kommer bestå av att plugga matte, gymma, kolla bandy, plugga matte och sist innebandyträning.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek