fredag 13 juni 2008

Arbetsteknik

Oj, oj, oj vad jag ska bli duktig på arbetsteknik inom vården. Hehe. Det är i alla fall ganska bra saker vi lär oss. Vissa saker är egentligen ganska självklara, men det tänker man inte på. Mycket kommer jag nog glömma bort också eftersom det är så mycket på en gång. Men jag ska försöka komma ihåg det mesta. På måndag och onsdag ska jag också dit, Hedbacka. Fick reda på att det var där igår, annars hade jag åkt till Björkbacka och det är ju en viss skillnad. På måndag ska jag hinna från Hedbacka till Björkbacka på noll minuter, det kan bli lite svårt. Hehe. Arbetstekniken slutar klockan fem och jag ska börja klockan fem i Ljusne. Jaja, jag får ringa till min chef och fråga.

På torsdag är det brandutbildning. Det kan kanske vara lite intressant också.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek