lördag 21 juni 2008

Bergsbo och midsommarafton

I förrgår var jag och Niklas till Bergsbo, det ligger typ mittemellan Alfta och Edsbyn nånstans. Det var roligt. Vi började med att äta och medan gjorde vi några tipsfrågor. Frågorna var knutna till tävlingar efteråt. En fråga var t.ex. Vem är mest rund under fötterna? Vi skulle då gissa på sex personer, den vi trodde var mest rund under fötterna. Tävlingen var att vi skulle stå på två tennisbollar och den som klarade längst var mest rund. Det var åtta tävlingar till, men jag orkar inte skriva alla.

Vi spelade även fotboll. Jag, Elin och Mathilda mot Niklas, Jonas och Oskar. Killarna mot tjejerna, och tjejerna vann såklart. Det var riktigt roligt, fast jag fick lite ont i knät. Jag är väldigt sugen på att börja spela fotboll igen, men jag tror inte det blir nåt.

Igår började jag med att vara hos Emelie. Jag, Emelie och Jossan. Vi åt räkor, ägg, kyckling och bröd. Det var mycket gott. Det var så länge sen jag åt räkor. Vid halv åtta åkte vi till Titti. Där var det några tjejer. Där blev det lite spel, Med andra ord. Där blev det en väldig inlevelse. Hehe. Vid elva gick vi ner på stan och vid halv ett kom Niklas och hämtade mig. Han skulle åka och knäppa lite kort, så jag följde med.

Alice och Emelie

Emelie och jag

Mickis, Alice och Emelie, "med andra ord"

Mickis och Emelie, på väg ner på stan

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek