onsdag 11 juni 2008

Slappdag

Idag har jag inte gjort många knop. Jag klev upp ungefär halv elva, åt frukost och duschade. Sen kollade jag klart på Grey's anatomy-avsnittet som jag somnade till igår ungefär. Vid halv ett åkte Niklas och jobbade och då kollade jag på lite med Grey's anatomy. Vid två somnade jag och sov ungefär till fyra. Det var ganska skönt. Hehe. Jag är lite halvt sjuk. Jag hade jobbig hosta i morse, men det har i alla fall gått över nu. Jag har städat lite grann också, men det var inte mycket. Nu sitter jag och kollar på fotboll. Det känns som det kan bli ganska mycket fotboll nu och ett tag framåt.

Jag är ledig imorgon också. Skönt. Fast det är lite tråkigt när jag inte har så mycket att göra. Något ska jag nog hitta på.

1 kommentar:

Niklas sa...

Inte gjort många knop? =D Vart har du fått det ifrån? Aldrig hört förr, iaf inte från dig.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek