onsdag 4 juni 2008

Studenvecka

Det har hänt en massa saker sen jag skrev sist. Jag orkar nog inte rabbla upp allt.

I måndags var vi först hos Martina och sedan drog vi vidare till Stenö. Det var trevligt.

Igår var vi i Gurkaparken, det var också trevligt. Där var det väldigt blandat med folk. Vi skulle egentligen upp på berget sen, men det blev inget. Vi gick hem till Jenny istället. Var där till två ungefär, då orkade jag inget mer och cyklade hem till Niklas. Han hade precis klivit upp för att han skulle börja jobba.

Idag, än så länge, har det varit brännboll. Det gick inte allt för bra för oss. Det var rätt väntat. Hehe. Det var roligt i alla fall. Idag blir det lugnt, jag blir nog hemma ikväll.

Nu är det bara en halv dag kvar, det är helt sjukt!


Bilder kommer på bilddagboken sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att det inte är många på mig. :)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek