onsdag 25 juni 2008

Snart dags för jobb igen

Idag börjar jag 14:15 och slutar 21:45. Det är ganska skönt att jobba på kvällen faktiskt, det är inte riktigt lika mycket att göra då. Det är värst på morgonen när alla ska upp och äta frukost och så. Jag har fortfarande bara intro, så då behöver jag inte göra mycket alls. Nästa vecka börjar jag jobba"på riktigt".

Igår när jag jobbade så märkte jag att det var en som jag jobbar som gick kollade på mina fötter ibland under dagen. Och efter ett tag när vi satt och väntade på en annan så kollade hon igen och sa: "Du har inte så stora fötter du va?". Jag har foppatofflor där och på dom har jag största storleken på barnstorlekarna. Det är nog typ 35 eller nåt. Så nej, jag har inte så stora fötter. Hehe.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek