onsdag 18 juni 2008

Fotboll och historia

Nu är äntligen arbetstekniken klar. Vi fick ett fint litet intyg på att vi har gått den där grundkursen också.

Igår skulle jag ha åkt till Faxe och avslutat mitt gymkort, men jag somnade. Jag sov från ca 19:00 till 21:00. Jag var rätt trött. När jag vaknade tittade på Frankrike - Italien. Jag tycker lite synd om Frankrike faktiskt. Dom har inte varit speciellt bra det här EM:et. Jag tror dom saknar Zidane.

Ikväll blir det också fotboll, Sverige - Ryssland. Jag hoppas i alla fall dom klarar oavgjort, annars blir jag besviken.

Jag har äntligen fått svar från syon också. Hon hade skrivit något namn som jag skulle ringa till och prata med på CFL. Så jag får väl göra det imorgon eller nåt. Orkar inte idag. Det vore ju bra att veta om jag får dispens för historian också, så jag inte läser den i onödan.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek