lördag 14 juni 2008

Ändringar

Jag håller på att ändra lite på bloggen. Jag kan inte så mycket om sånt här, så Niklas har hjälpt mig lite. Jag har kommit på att jag ska försöka lära mig sånt så jag kan fixa själv. Det tar nog ett tag innan jag kan det, men jag det går nog till slut. Vi får se om det kommer några fler ändringar sen någon gång.

Idag har jag inte gjort mycket heller. Varit och handlat med Niklas bara. Vi har bakat pizza idag, den blev väldigt god måste jag säga.

Tråkigt att Sverige förlorade idag. Jag tycker att dom spelade bra. I och för sig skulle kanske Spanien ha haft två straffar. Jaja, nu är det bara att hoppas att dom vinner mot Ryssland och att rätt lag vinner den andra matchen.

Imorgon ska vi kanske åka till Alfta, om det blir tillräckligt bra väder. Kanske annars också. Om vi åker blir det antagligen Mobackes också. Hehe.

Jag hoppas att min externa hårddisk hinner komma innan midsommar. Jag beställde den i tisdags och det skulle ta 6 - 12 dagar. Det börjar bli fullt på hårddisken på datorn.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek