måndag 30 juni 2008

Första riktiga jobbdagen

Idag är det min första riktiga jobbdag. Förut har jag bara haft intro och en massa utbildningar. Jag är skitnervös, för nu måste jag göra en massa saker själv och det är skitsvårt att komma ihåg vad alla ska ha hjälp med. Eftersom jag kommer vara på fyra olika avdelningar kommer det bli ännu svårare. Jag hoppas verkligen att dom förstår att jag inte kan klara av allt på en gång.

Idag, nu på förmiddagen, har jag varit duktig. Först var jag på Synsam igen och äntligen fick jag ha linser igen. När jag var klar där åkte jag till ungdomsmottagningen och sen apoteket. Jag har även beställt klipptid och varit på CFL för att jag kanske ska läsa Historia A till hösten, om jag får dispens i Gävle och om jag inte kommer i Stockholm. Det känns skönt att ha fått gjort så mycket innan klockan elva till och med.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek