fredag 4 april 2008

Begravning

Idag har det varit begravning för farmor. Förstår fortfarande inte att det har hänt. Det känns så sjukt att hon bara är borta så där. Känns lite jobbigt att jag inte hade träffat henne sen min födelsedag också, men det är inget att göra åt nu. Jag tycker verkligen inte om begravningar, det är så jobbigt. Jag tänker bara på en massa andra jobbiga saker och andra begravningar som har varit, och då blir det ännu värre. Det var i alla fall en bra begravning, inte en massa joll.

Snart kommer Emelie hit, vi ska kolla lite på film och äta pop corn eller något annat gott. Vet inte vad vi ska kolla på för film, antagligen någon bra. Hehe.

Imorgon är det högskoleprovet igen. Hoppas på att det går lite bättre den här gången. Niklas tyckte jag skulle satsa på 1.0, men så mycket får jag nog inte. ;) Då ska jag ha mycket tur.

Nu funderar jag nästan på att söka GIH i första hand i stället. Alltså i Stockholm. Jag tror att den skolan är lite bättre och jag har chans på att komma in där också. Då behöver jag inte historian, men det är lika bra att läsa den ändå. Åh, jag har sån beslutsångest nu. Det blir säkert bra till slut.

1 kommentar:

Niklas sa...

pop corn???? =P

Förresten, varför har du den där bilden på "om mig", du ser ansträngd ut. =)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek