tisdag 8 april 2008

Tisdag

Jag råkade skriva "träningsvärk" med "e" igår. Det var inte riktigt meningen. ;)

Idag har jag varit på gym igen. Jag, eller vi kanske jag ska säga, var inte där så länge idag. Men det är alltid något. Jag har fortfarande träningsvÄrk, så det var jobbigt att göra vissa saker.

Idag har vi fått våra studentmössor. Nu börjar det kännas på riktigt att det snart är slut. Nästa vecka ska vi börja med nationella provet i SvB. Vi börjar med det muntliga. Imorgon ska vi börja skriva "PM" till det. Vi ska prata i fem minuter bara. Jag trodde i alla fall att det skulle vara 10 minuter, men det gör inte mig något. V. 17, då ska vi skriva uppsats. Vi har fem timmar på oss. Jag kommer troligen inte att sitta så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag trodde du fattade direkt! ;)

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek