onsdag 16 april 2008

Posten

Idag fick jag reda på att jag har fått jobbet på Björkbacka. Frågan är om jag vill det. Jag får ändra mig i alla fall. Jag har även sökt jobb på posten idag. Skickade mail för ungefär en timme sen. Då får jag jobba som "sommarbrevbärare". Jag tror att det skulle passa mig lite bättre faktiskt. 25 april är sista anmälningsdagen, så det är bara att vänta nu.

Idag är det vilodag för mig. Jag har sån fruktansvärd träningsvärk under armarna, eller vad man ska säga. I morse kunde jag nästan inte klä på mig, för det gör så ont att lyfta armarna. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för något som tränar där heller. Mamma trodde att det kunde ha blivit lite inflammerat, eftersom jag har så ont.

Det är ingen Grey's anatomy idag heller. Jäkla skithockey! Orka ha bäst av sju matcher. Det är lite väl många. Det borde räcka med bäst av fem i alla fall. Hockey är överskattat.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek