måndag 28 april 2008

Måndag

Idag fick vi tillbaka våra prov på naturkunskapen. Jag vet helt säker på att jag inte skulle klara det, men jag hade två poäng från VG. Hur jag lyckades med det är en fråga som aldrig kommer att besvaras. Haha. Jag tyckte verkligen att provet var svårt. Jag hoppas att det räcker till ett VG i kursen. Nu har vi bara några smågrejer kvar tror jag.

Idag på Bf:en slutade vi klockan 13:00 ungefär, vilket kan låta skönt. Om man inte har en idrottslektion 14:45. Det var lite drygt faktiskt. Idag skulle min grupp ha ridning, men det kan inte jag vara med på eftersom jag är allergisk. Jag hade boxercise med den andra gruppen istället. Det var roligt.

Nu har jag kommit hem från den sista, troligen, innebandyträningen för i år. Det känns ganska skönt. Jag tränar i alla fall själv nu.

På lördag åker jag till Stockholm igen. Den här gången är det cup. Lövet cup heter den. Det kommer troligen att bli skitkul. Sån här cool logga har dom. ;)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek