torsdag 24 april 2008

Rolig träning

Idag var det för en gångs skull en rolig träning. Det var ett tag sen det var roligt nu. Vi tränade på lite power play inför cupen och jag ska tydligen spela längst bak då. Det är ganska tråkigt, men roligt att få spela i power play i alla fall.

När vi skulle sätta i gång och spela power playet säger Maria, som spelade i boxen: Men vi är ju bara fyra. Det kanske inte låter så roligt, men det var i alla fall riktigt roligt då.

Imorgon kanske jag ska åka till Gävle och fixa tatuering, får se om någon vill följa med mig. Kanske blir på lördag också. Jag vet inte riktigt när dom har öppet och så, skulle kolla om det är drop in. Så jag ska ringa dit imorgon och fråga. Jag vill få det gjort någon gång och hoppas att det blir bra.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek