onsdag 2 april 2008

Trött, trött, trött

Det känns så meningslöst att gå till skolan just nu. Det känns som att allt är klart redan. Det enda viktiga som är kvar, det är nationella provet i SvB. Dom andra kurserna gör vi nästan ingenting känns det som. Det skulle vara på Bf då, men det går nog inte att komma ifrån. NkB är det också en massa, men det är mycket nytt som jag måste lära mig. På samhällen gör vi absolut ingenting, och det har vi inte gjort på hela året nästan och på religionen håller på vi att skriva om något valfritt inom religion. Idrotten också förstås, men det räknas inte riktigt. Det är alltid roligt.

Jag har alltid velat gå och lägga mig i tid för att det är skola dagen efter. Men nu är det inte lika viktigt längre tror jag. Vill aldrig gå och lägga mig nu för tiden.

På fredag ska jag till syon och söka till högskolan. Ska söka idrottslärare till Gävle, Falun och Stockholm tror jag. Jag vill komma på något mer också, men jag vet inte vad det skulle vara. Sjukgymnast då. Kommer jag inte in på idrottslärare så kommer jag inte in på sjukgymnast heller.

Nu sitter jag hos Niklas och väntar på att mamma ska sluta, så hon kan hämta mig.

1 kommentar:

Niklas sa...

Kolla på http://www.kyguiden.se, där finns en hel del "hälsogrejer" som du kanske skulle kunna gilla.

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek