torsdag 10 april 2008

Tränat

Det blev ingen innebandyträning idag för mig. Så jag gick på gymmet istället. Jag kände mig lite ensam där. Det var bara en massa killar. Fast när jag kom dit var det inte så jättemånga där, men när jag skulle gå, vid 19:30, då började det komma fler. Tur att jag gick då. Haha.

Imorgon har vi svenska igen. Då ska vi helst vara klara med PM:et. Jag har inte börjat än och vet typ inte vad jag ska skriva om. Jag börjar få lite panik. Det brukar i alla fall bli bra till slut, så jag får hoppas på det den här gången också. Madde håller på att ge en massa förslag på vad jag ska skriva och det behöver jag.

Imorgon ska jag äntligen, eller vad man ska säga, till Björkbacka och prata om hur det blir i sommar. Lite nervöst. Hittar inte riktigt, men det ska nog inte vara några problem.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek