fredag 25 april 2008

Bowling

Idag har jag och Niklas äntligen bowlat. Det har vi sagt i ungefär fyra år att vi ska göra. Det gick inte så värst bra, men det var roligt ändå. Känns som att man inte har den rätta tekniken. Hehe.

Jag låg ute i solen i ca. två timmar idag. Hoppas att jag har fått lite färg i alla fall. Vid 13:30 gick jag ner på stan, skulle lämna några papper på Länsförsäkringar. Sen gick jag runt och kollade lite, och så träffade jag Emelie och Jenny. Då gick jag runt lite med ett tag. När vi var klar gick jag och Emelie och hämtade min cykel, som jag inte orkade ta hem igår, på skolan och cyklade hem.

Imorgon ska vi åka till Alfta och hjälpa Niklas mamma och pappa flytta in i nya huset. Måste säga att det huset är riktigt snyggt. Det är så luftigt. Hehe. Jag kanske inte kommer hjälpa till så mycket, men jag kan ju alltid, kanske, leka lite med Oskar .

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek