tisdag 15 april 2008

Muntliga, svenska nationella

Jag tror att det gick ganska bra på svenskan. Det lät så på Inger i alla fall. Jag hade ju en text som hette Prinsessan som aldrig blev svarslös, och två gånger lyckades jag säga försvarslös istället för svarslös. Haha. Fast Inger tyckte att jag redde ut situationen bra.

Det blev lite gym idag också. Jag fick i alla fall 30 minuter på löpbandet. Jag är helt slut i mina ben från gårdagens idrottslektion. Det är skönt att känna att jag har gjort någonting.

Jag har satt upp som mål att jag ska träna minst tre gånger i veckan till studentveckan. Hittills har det gått bra i alla fall, och jag tror att det kommer fortsätta så. Jag ska heller inte äta godis, eller inte för mycket i alla fall. Helst ingenting, för då blir det bara att man tar mer än man tänkt sig. Hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, kan man få ditt arbete om det muntliga, för jag har med eviga sagomotiv och tänkte få lite inspiration?

Min email: bossna@spray.se

Tack på förhand!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek