söndag 6 april 2008

Söndag

Idag har jag och Niklas varit på gym. Jag körde slut på mina armar. Hehe. Jag kunde typ inte schamponera håret efteråt. Det var i alla fall skönt att köra sluta på sig.

Nu försöker jag hitta klänning till studenten. Jag har hittat nån på en amerikansk sida. Det kanske är lite dumt att beställa därifrån om jag inte kan ha den. Det blir lite dyrt och krångligt. Jag ska åka till Stockholm den 18 april, så jag får leta lite där också. Det skulle vara roligt att ha något som ingen annan har. Det går inte att köpa nån i Gävle i alla fall.

Den där tanten, eller vad det nu är, på Björkbacka är i alla fall svår att få tag på. Jag försökte ringa nån gång i torsdags och nån i fredags men inget svar. Jag får väl fortsätta prova. Det vore bra om hon ringde istället eftersom hon själv sa att hon var svår att få tag på. Jaja, det är väl bara att ringa om jag ska få det där jobbet.


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek