tisdag 1 april 2008

Genetik

Har inte riktigt förstått mig på det där, men nu har det börjat klarna lite. Det känns ganska skönt med tanke på att jag ligger på gränsen till VG i naturkunskapen. Så jag måste få bra på nästa prov om jag ska få VG.

Det blir ingen träning på torsdag heller. Den verkar vara inställd, vet inte varför. Tråkigt. Jag som skulle hämta mitt pris som jag vann på lotterna då. Det skulle John köpa av mig, så nu kommer han nog inte bli så glad. ;)

Fick mail igår från kommunen om jag var intresserad av att jobba på Björkbacka i sommar. Jag svarade på mailet, men har inte fått något svar. Jag ska nog ringa dit imorgon och höra om dom har sett mitt svar. Jag är kanske inte så sugen på att jobba där, men det är i alla fall bättre än ingenting. Frågan är hur bra man tjänar där, men så dåligt kan det inte vara.

1 kommentar:

Niklas sa...

Jo det kan det faktiskt. Privata arbetsgivare is the shit!

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek