söndag 13 april 2008

Chilla

I morse vaknade jag och Niklas av att någon av degusarna skrek, det var Chilla. Först gick jag upp och kollade om det hade hänt kanske något speciellt, det hade det inte inte. Så jag gick och la mig igen och hon var var tyst ganska länge till. Typ en halvtimme senare började hon skrika igen, då gick jag upp och så gav jag dom mat. Då var hon kanske tyst i en halvtimme till. Sen skrek hon igen, Niklas gick upp såg ingenting, gick och la sig igen. Sen en gång till, då gick Niklas upp igen och då upptäckte han att ena ögat hade klibbat igen. Har ingen aning om hur eller varför. Det fixade sig i alla fall och nu har hon varit tyst sen dess. Så det måste har varit därför hon skrek.
Nu blir det gym!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek