fredag 11 april 2008

Gym

Snart blir det gym igen. Eller snart och snart. När Niklas slutar, ungefär vi tre kanske. Det är mycket möjligt att det blir senare också. Det har alltid en tendens att bli så när det gäller Niklas jobb. Hehe.

Nu har jag varit till Björkbacka. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill ha jobbet för att det är bättre än att inte ha något jobb alls, men jag skulle hellre jobba på ett dagis. Jag vet inte vart eller till vem man ska höra av sig till då. Jag tror inte att jobba med gamla människor är riktigt min grej. Är det ingen som vet något annat bra jobb som skulle passa mig under sommaren?

Ikväll blir det myskväll, eller vi ska kanske äta hemma hos mig först. Det har vi inte riktigt bestämt än. Det vore skönt att slippa laga mat i alla fall. Eller hur? ;)

Imorgon ska jag kanske åka till Gävle med Madde och Lunkan. Ska kolla lite hur mycket det kostar med tatuering och så. Kanske hitta min balskor också, eller en studentklänning.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek