söndag 25 maj 2008

Eurovision

Vilket fiasko. Det har verkligen blivit så att grannländerna röstar på varandra. Dåligt. Man borde egentligen bara höra låtarna på radio, eller nåt, och inte veta från vilket land låten kommer. För nu röstar alla bara beroende på vilket land låten kommer ifrån, inte hur bra den är. Jaja. Det var roligt igår i alla fall.

Idag ska jag plugga på provet som vi har imorgon. Bara det kvar nu. Klart att den sista grejen ska vara på Bf. Oväntat, nej. Det är verkligen hur mycket som helst. Förstår inte hur man ska kunna allt. Asta gjorde provet i fredags och hon sa att det var 46 "ordlappar". Så jag undrar vad dom har tagit med och inte. Jag förstår inte hur dom tänker. Allt för att plåga oss in i det sista. På torsdag hoppas jag verkligen att vi får sluta tidigare än 3-4. Det skulle inte förvåna mig om vi inte får det.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek