onsdag 21 maj 2008

Vart har alla tagit vägen?

Alla verkar ha tröttnat på min blogg. Igår var det bara nio stycken. Illa. :p

Idag hade vi sista samhällslektionen. I alla fall för dom som var där idag. De som inte var där ska dit på fredag istället. Det var den enda lektionen jag hade idag. Skönt.

När jag kom hem gjorde jag min träning på made in lumpen. Vissa saker gick rätt tungt. Ska börja med 20x3. Armhävningar t.ex, inte klarar jag så många. Hehe. Jag får väl träna upp mig.

Imorgon är det sista gången vi är ute och gör någonting med någon skola. Det känns rätt skönt, det är bara drygt nu. Vi får avsluta med Östra skolan och jag har brännboll. Eller jag och Linnea har det.

Nu är det inte långt kvar. Det är sjukt var dom här tre åren har gått fort. Dom har bara runnit iväg.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek