torsdag 8 maj 2008

Utedag och träning

I morse var vi ute med Östra skolan. Jag hade brännboll med Linnea. Det började med att en kille inte ville vara med på uppvärmningen. Vi sa åt honom att om han inte var med på den så fick han inte vara med. Han ville så klart inte vara med och han lyckades då dra med sig en annan kille också. Jag förstår inte vad det är med dagens ungar. Dom ska bara ha som dom vill jämt. Det gick bra till slut, med dom som var kvar.

Vid 9:45 åkte vi tillbaka till skolan och pratade då om fåglar (som vi senare skulle ut och kolla på). Efter lunchen gick vi ut. Då spelade vi först lite fotboll, vilket inte var allt för roligt av vissa anledningar. Men det är alltid roligt med fotboll. Sen gjorde vi några andra lekar. När vi var klara med det gick vi till våtmarkerna för att titta på fåglar. Jag kan inte påstå att vi såg speciellt många. En svan och kanadagäss.

När jag kom hem åkte jag och handlade med mamma och sen var jag på träning. Nu var det troligen den sista träningen i alla fall. Vi var sju tycken idag. Känns rätt meningslöst att åka fyra mil för att träna då.


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek