tisdag 13 maj 2008

Första joggingrundan

Dagen började med två NkB-lektioner, vi fick dissikera en njure. Emma skar i vår, oväntat. Haha. När det var slut gick jag hem till Niklas och vi åkte då till gymmet och var där en timme ungefär. När vi kom hem ringde Niklas mobil precis, för att han skulle börja jobba om en timme ungefär. Vi åt lite och sen cyklade jag hem. Då spelade jag lite Guitar hero, igen, och sedan blev det första joggingrundan. Jag sprang fram och tillbaka till Lugnesjön. Jag kan inte påstå att det gick speciellt fort, men det är lite svårt med andningen nu i början. Det var riktigt skönt efteråt i alla fall.

Nu är jag hos Niklas och har precis bakat några bullar som jag såg i en tidning som mamma hade köpt idag. Snabbullar hette dom tror jag. Dom blev i alla fall jättegoda. Nu har Niklas någonting att se fram emot när han kommer hem i natt.

Nu ska jag titta klart på Ugly Betty och sen Desperate Housewives.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek