måndag 26 maj 2008

Sista provet avklarat

Ja, då var det klart. Det gick nog rätt bra tror jag. Hoppas på MVG i på kurserna (vi har satt ihop en A och B-kurs). Då har jag fått MVG i alla bf-kurser i år. Det är rätt skönt. Vissa saker är helt sjuka som vi lär oss. Inga nödvändiga saker direkt.

Känns lite surt att det bara är jag i min klass som har lektioner på tisdag och onsdag. Bara för att jag har NkB. Jag förstår inte vad vi ska göra där. Vi har inga fler prov eller nånting. De som har saker kvar borde få göra det nu och vi som är klar kan få sluta. Drygt. Får se om jag orkar gå båda dagarna.

Jag kom att jag måste ju gå och kolla om det var någon lärare som skulle ge mig historiauppgifter under sommaren. Jag ska läsa det under sommaren eftersom vi inte har det på Bf och om jag kommer in Gävle måste jag ha Hi A. Det har jag helt glömt bort. Jag var dit förut, men då var den tanten som har hand om det sjuk. Jag hoppas att det inte är för sent.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek