fredag 2 maj 2008

Sista april och första maj

På sista april blev jag till slut ute i stugan. Jag visste inte vad jag skulle hitta på så jag följde med ut dit. (Det kommer lite bilder sen, är hos Niklas och har glömt sladden hemma). Vid 21:00 tände dom brasan nere på vändplanen. Den var rätt stor, men inte större än förra året tror jag. Det var i alla fall ganska trevligt.

Igår kom Niklas till stugan och hämtade mig. Fast först kollade vi på Madicken på tv:n och sen gick vi ut och krattade lite. Sen åkte vi hem och duschade och åkte till Alfta. När vi kom dit spelade jag lite bandy med Oskar, eller brännboll kanske man också kan säga. Sen blev det mat, det var gott. När vi hade ätit åkte vi till Edsbyn, till Niklas mormor och morfar, för Niklas skulle hjälpa dom med skrivaren. När det var fixat fick vi lite glass. Sen åkte vi runt i Edsbyn och tittade lite. Det är rätt fint där faktiskt. Vid 20:30 åkte vi till Grängsbo, vi skulle titta på fyrverkeri och så. De har precis tänt brasan när vi kom dit. Fyrverkeriet var ganska bra, men de hade inte behövt göra allting så fort. Hehe. Det var ganska kallt i alla fall.
(Det kommer bilder härifrån också).


Nu har jag och Niklas varit på gym. Sen ska jag hem och packa och så till imorron.

Här är vårt spelschema:

Lördag
12.15 Arlanda IBK-Bollnäs/Hertsjö

14.30 Bollnäs/Hertsjö-IBK Handen A

19.00 Bollnäs/Hertsjö-Arlanda IBK

Söndag
08.30 IBK Handen A-Bollnäs/Hertsjö

12.00 DSA1-B2
12.00 DSB1-A2

14.00 FDM42-M41

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek