lördag 10 maj 2008

Gårdagen

Igår hade jag bara en lektion och vi var där ungefär tjugo minuter, sen fick vi gå. Det kändes rätt meningslöst. Då kom Niklas och hämtade mig och så åkte vi hem till honom. När vi kom dit gick vi ut på gräsmattan och satte oss och solade. Efter ett tag tog vi ut Chilla för första gången. Hon var nog mest rädd tror jag, men lite roligt måste hon ha tyckt att det var i alla fall. Vi ska nog ta ut henne mer och träna henne.


Vid kl. 16:30 cyklade vi hem till mig för att äta där. Mamma hade gjort grillspett med köttfärs och kött på, var för sig alltså. Det var riktigt gott. När vi hade ätit klart tog jag och Niklas en cykeltur. Först cyklade vi till en mast, som ligger på sidan av Tvärleden ungefär. Niklas ville se hur det såg ut där och sen fortsatte vi till Lugnetsjön. När vi kom hem tittade vi lite på tv och sen spelade vi Guitar Hero för första gången. Jag måste säga att det var riktigt svårt, men roligt. Vid 23:30 gick vi och la oss.

Det kommer fler bilder lite senare.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek