söndag 4 maj 2008

Lövet cup

Då var jag hemma igen då. Det har varit väldigt roligt, men också väldigt jobbigt. Vi blev bara nio stycken utespelare som åkte ner. Det var ganska skönt också, för då får man spela mycket i alla fall. En till skulle vi ha varit, så vi hade varit två hela femmor.

Igår gick det bra, vi vann alla tre matcherna. I morse när vi skulle spela var det två spelare som inte kunde vara med, så vi blev bara sju utespelare. Vilket var lite jobbigt med tre matcher i benen och tidig morgon. Vi spelade riktigt bra, men förlorade med 3-1.

Vi gick i alla fall vidare till semifinal och vi fick möta Huddinge. Hade vi släppt in ett mål mindre hade vi fått möta ett annat, sämre lag. Vi förlorade semin med 3-2. De gjorde 3-2-målet när det var tre sekunder kvar. Det var lite tungt. Jag förstår verkligen inte hur dom kunde spela i div. 1 i Stockholm. I och för sig åkte dom ur ettan. Jag trodde i alla fall att lagen i Stockholm skulle vara bättre än så här. De får allt träna lite mer. ;)

Nu är jag rätt slut i hela kroppen och är väldigt nöjd över att jag inte har någon idrott imorgon. Ingen träningen heller. Imorgon ska jag bara vila!



Fler bilder finns på bilddagboken.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek