torsdag 29 maj 2008

"Skattjakt"

Nu har vi haft den sista utedagen på BF. Det känns riktigt bra måste jag säga. När vi kom till klassrummet var det bara Pia som var där. Av henne fick vi ett kuvert med en ledtråd i. Vi skulle alltså gå till olika ställe för att hitta fler ledtrådar. Till sist hamnade vi i alla fall på Östra berget. Där fick vi ananaspaj med grädde. Gott. Sen fick vi gå en tipsrunda. De hade gjort frågor som handlade om oss och så skulle vi lista ut vem det var. På mig stod det "med båda fötterna på jorden". Vet inte riktigt om det stämmer men. Hehe. Det får väl göra det då. Vi fick även tillbaka ett brev som vi fick skriva till oss själva i ettan. Haha. Det var lite roligt att läsa. Sen fick vi gå tillbaka till klassrummet för vi skulle få betygen i Natur- och friluftsliv A+B. Jag fick MVG i båda två. Det var riktigt skönt. Så nu har jag fått MVG i alla kurser på BF i år.

Nu ligger jag ute i solen. Riktigt skönt.

1 kommentar:

Niklas sa...

Pluggo McDuck

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek