lördag 17 maj 2008

Fredag

Idag, eller igår kanske jag ska säga nu, har jag varit ledig igen. Mycket skönt. Dock har jag inte gjort speciellt mycket. Var hos Niklas till typ kl. 15:00. Då åkte han och jobbade och jag åkte på boupptäckningsmöte. (Eftersom jag inte har nån pappa, så blir det jag och mina syskon som ärver efter farmor). Det var rätt meningslöst att vara där kändes det som. Fick inte veta så mycket, bara att det var svårt att sälja lägenheten i Ljusne. Någon som är sugen på att köpa? Hehe. Den ligger i alla fall centralt i Ljusne, alldeles bredvid Konsum och mittemot ishallen.

Nu sitter jag och kollar på hockey. Måste säga att Sverige är lite klantiga nu. De har släppt in alldeles för enkla mål. Jag tror inte Sverige klarar det där.


Nelly.com har fått in jättemycket fina sommarkläder. Jag vill ha!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek