måndag 12 maj 2008

Träning!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har varit hos Niklas tills han började vid 16:30 ungefär, då åkte jag hem. När jag kom hem fastnade jag framför Guitar hero i två timmar ungefär. Det är sjukt, men man fastnar verkligen framför det där. Nu har jag skapat en egen karriär också. Så nu får John passa sig. Haha.

Nu har jag blivit medlem på Made in lumpen igen. Nu ska jag sätta i gång att träna på riktigt igen. Innebandyn är slut och jag börjar tröttna på att gå på gym, så nu ska jag förändra träningen lite. Det börjar inte förrän nästa vecka, men jag kommer troligen att börja lite tidigare. Hoppas att jag kan ut och springa nu, jag har haft så ont i benhinnorna sen cupen. Det borde i alla fall gå över nån gång.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek