torsdag 22 maj 2008

Solarium

Dagen började med elevens val på Östra skolan. Jag hade brännboll igen. Linnea kom inte idag, så det började med att jag fick vara själv ett tag. Simon kom och hjälpte mig lite senare. Han hade ont i ryggen, så jag fick vara med ett lag (de var en mindre). Det blev då brännboll i ca en och en halv timme. Ganska roligt ändå. När vi var klar där fick vi gå till klassrummet och utvärdera som vanligt.

Efter lunch gick vi ut och gick. Långt. Till Lugnesjön och sen runt hela sjön. Det måste ha blivit nästan en mil i alla fall.

När vi slutade gick jag och Sandra och solade. Första gången för mig. Vet inte riktigt om det tog någonting på mig. Kanske inte gör det första gången? Nu ska jag gå några fler gånger och se om det händer något.

Nu har jag varit på den absolut sista träningen för i år, för alla. Vi spelade tre mot tre. Det var roligt. Det var jobbigast i början, konstigt. Hehe. Det kan i och för sig bero på att vi inte hade någon uppvärmning.

Imorgon är jag ledig. Mycket skönt!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek