fredag 30 maj 2008

Slingor och cykeltur

I morse vaknade jag ungefär 8:45 och var jättepigg. I och för sig gick jag och la mig klockan 23:00 också, så det var kanske inte så konstigt. Då åt jag frukost och fixade diskmaskinen och en massa saker. Lite senare kollade jag klart på Narnia som jag började kolla på igår, men inte orkade kolla klart. Sen blev det lite solning. Vid ett åkte jag och Niklas på stan och kollade lite, han köpte ett par shorts. Klockan två hade jag tid hos frisören för att göra slingor, det blev ljusa. Så nu är jag blond. Hehe. Närå.

När jag kom hem tänkte vi göra rent buren, men när vi skulle börja kom det en katt. Det var kanske inte så bra. Så vi fick skjuta upp det.

Han såg bra sugen ut


Sen kom det en till katt.

Nyss kom vi hem från en cykeltur. Vi cyklade cirka en timme och kvart. Det var skönt, så nu behöver man inte vara rädd att äta godis ikväll. ;)


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek