torsdag 17 februari 2011

1 mil!

Fältstudien är i princip klar och jag nu är det bara presentationen till imorgon som är kvar!


Det blev i alla fall en skidtur idag också och idag åkte jag 1 mil. Jobbigt, men skönt. Tråkigt nog startade inte gps:en på mobilen i tid så jag fick inte med hela rundan, men jag tror att det är ungefär så här jag har åkt. Idag ramlade jag två gånger. Haha. Kollade mig runt omkring så att ingen hade sett och det var det inte. Jag såg bara två människor i början av rundan, men dom svängde av tidigare.


Nyss har jag ätit två rostade mackor med kalkon på, en avokado och druckit mjölk. Det är alltid mycket godare att äta efter man kommit hem från ett skönt träningspass och speciellt när man varit ute!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek