fredag 25 februari 2011

Fullt upp

Det känns som att jag har haft fullt upp hela dagen fast jag har varit ledig. Jag klev upp runt nio, åt frukost och läste lite om metabolismen. Jag läser ju en kostkurs på distans och jag känner att jag ligger lite efter i den just nu, eller jag gjorde det i morse i alla fall. För idag har jag kollat på en föreläsning på ca två timmar och läst det lilla som fanns om just metabolismen. Jag gjorde även nyss en/ett quiz som man måste klara för att bli godkänd på kursen.

En powerwalk på 50 minuter har jag också hunnit med. Gick på ställen där jag inte gått förut, så det var lite roligt.

På förmiddagen ringde dom och frågade om jag kunde jobba idag 16 - 21 och det kunde jag ju så klart, men efter en stund ringde dom och sa att det inte behövdes. Ganska skönt ändå. Det blir i alla fall jobb både lördag och söndag. Mycket bra!

Ikväll ska vi baka pizza!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek