måndag 21 februari 2011

Ny kurs

Min motivation för bloggen har försvunnit lite, men det kommer nog något litet inlägg ibland i alla fall. Men inte lika många som det har varit ett tag nu.

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Ny kurs och väldigt mycket att läsa. Det känns som att alla texter handlar om typ samma saker så man behöver nog inte läsa alla texter så noga. Efter skolan hade jag tänkt att jag skulle gå till gymmet och köra ett benpass, men jag hade ingen lust överhuvudtaget så jag gick hem och pluggade lite istället. Vilket inte är speciellt vanligt. Att jag går hem och pluggar istället för att träna alltså.

Imorgon är jag ledig men då ska jag upp tidigt och tvätta och då blir det i alla fall ett benpass!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek