torsdag 24 februari 2011

Nuggets

I natt blev det inte många timmars sömn. Ca 5,5 timmar blev det. Det är så svårt att somna när man tränar sent. Om jag inte ska upp tidigt dagen efter gör de ju inget, men om jag ska upp halv sex är det inte lika roligt.

Idag var tåget ca 4 minuter sent till Arboga, vilket inte är så farligt. När jag hade satt mig på tåget säger dom att vi måste vänta på ett mötande tåg. Det tog några minuter till. Sen åkte vi iväg och efter ungefär 10 minuter måste vi stanna igen för ett till mötande tåg och det ska ta typ 10 minuter innan det tåget kommer. Det tog kanske 15-20 minuter innan det kom. 40 minuter sent kom vi fram till Örebro. Bra jobbat! Som tur var var bussen sen och den stod inne vid stationen, så det var bara att kliva på.

Nyss har jag ätit lite mat, ganska tidig middag men jag var så hungrig så det var lika bra att äta mat. Det blev nuggets, bulgur, kvarg blandat med curry och sweet chilisås och grönsaker. Mums!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek