söndag 20 februari 2011

Veckans träning - Vecka 7

Måndag: Crosstrainer, 6 min
              Gym, 35 min
              Innebandy, 90 min

Tisdag: Längdskidor, 39 min

Onsdag: Gym, 35 min
              Innebandy, 90 min

Torsdag: Längdskidor, 75 min
              Innebandy, 80 min

Fredag: Vila

Lördag: Powerwalk, 48 min
             Innebandy, 60 min

Söndag: Gym, 30 min
             Powerwalk, 34 min

Totalt: 624 min

Det känns absolut inte som att jag tränat så mycket den här veckan,  men det beror nog mycket på längdskidorna. Det går ju åt ganska många minuter då. Jag ska försöka att åka åtminstone två pass längdskidor nu fram tills snön försvinner, för det är ju så skönt att åka. Jag hoppas på att tekniken blir bättre och bättre också, vilket den borde bli.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow Ida Leek